BANANER! MUHAHAHAHAHAHA!

2013-07-28 23:04

Ej okey! hvem elsker ikke bare bananer! :-P

ej min veninde Tille, er en stor ''Fan'' af bananer... jeg tror serøst hun er på kokain...  NÅ, MEN!

her fra Mandag til Fredag, vil tema'et være: Bananer! DAM-DAM-DAAAAAM!

ej det lyder måske lidt Weird, men altså... skriv gerne i gæstebogen om din mærkligste oplevelse med en bana! F.ks: 'Min far kom ind og så mig side og havde en en date med en banan... date'en gik godt og jeg fik mit første kys...'' Eller et eller andet okey?

her kommer min: ''Jeg husker det som var det igår...  jeg var nede på henne strand sidste år, og badede. der var store bølger. pludselig kaldte min far på mig, og idet jeg vendte mig om, kastede han en banan i hovedet på mig... og jeg aner seriøst ikke hvad han han havde gang i....